FANDOM

First of all, postul asta ar trebui sa devina un tag, pe principiul pe care il si discuta.

Adica, trebuie un sistem care sa automatizeze sistemul divide et impera [DEI].

*Un sistem prin care sa se propuna solutii, cel mai probabil prin split-uirea in subprobleme (cu solutiile adiacente si splituirile necesare. Structura arborescenta.

*un sistem de VOT pe solutiile propuse (sau poate se voteaza pe tot branchul pina la problema?)

*Si foarte important, sistem de urmarire a progresului si rata de succes. Asta ar trebui sa fie implementat la toate nivelele, de la a urmari succesul solutiilor politico-econimice, pina la a urmari rata de succes a profesorilor din licee.

Discutiile si voturile ar trebui sa fie legate, obv. De facut skema logica si de comportament.

DISCUTII:

Ca structura, ar fi reddit style, pentru ca altfel nu ai cum. Cu reply-uri la o problema. Dar functioneaza altfel: replyurile pe o problema/thread apar doar cele 1st level. Nu poti da reply pina nu dai click pe post-ul respectiv, moment in care incarci si replyurile corespunzatoare.

Ordinea in care apar commenturile este data de rating, dar primul comment este al celui caruia i-a fost adresat postul anterior.

Ca un om sa poate urmari discutia A>B>A>B>A>B>A>B.

RATING

Tot branchul pina la radacina primeste o fractiune din votul dat pe un post; ar iesi la suprafata ramurile mai controversate. Oare e bine asta? Poate ceva de genul postul in sine primeste 1 si restul branchului, descrescator in proportie liniara, pina la 0(?)